woensdag, maart 25, 2015

Nestlé Professional introduceert nieuwe branding voor NESCAFÉ Alegria

Nestlé Professional lanceert vandaag op de vakbeurs Zorgtotaal in de Jaarbeurs Utrecht de nieuwe branding voor NESCAFÉ Alegria. Dit ontwerp geldt voor alle koffiemachines en het merk zelf. De rebranding is strak en modern vormgegeven, heeft een warme uitstraling en is onderdeel van de REDrevolution van NESCAFÉ, de vernieuwing van het NESCAFÉ merk.

Koffiebesgeïnspireerde kleuren

De kleurencombinatie van NESCAFÉ Alegria refereert aan de klassieke bordeauxrode kleuren van de koffiebes. Deze warme kleuren benadrukken de rijke smaak en volle aroma’s die met koffie gepaard gaan. Het geheel geeft NESCAFÉ Alegria een moderne en karakteristieke merkidentiteit die verder gaat op de kern van NESCAFÉ Alegria: kwaliteit, gemak en koffievariaties in één kostenefficiënt totaalconcept. Het logo design van NESCAFÉ is verrijkt met een rood accent op de laatste letter e van NESCAFÉ, dat alle NESCAFÉ merken zowel in het ‘out-of-home’ segment als in de retail met elkaar verbindt. Dit rode accent wordt ook in alle beelden en uitingen doorvertaald.

“De nieuwe look and feel van NESCAFÉ Alegria benadrukt de unieke positionering en eigentijdse identiteit van het merk, waarbij de behoefte binnen bedrijven en instellingen naar een professionele uitstraling richting gasten, medewerkers en bezoekers centraal staat. Door ons merk verder tot leven te brengen, hopen we een nog bredere doelgroep van klanten en consumenten aan ons te binden die gemakkelijk te bereiden koffievariaties van hoge kwaliteit willen voor een realistische prijs”, aldus Rob Jansens, Commercieel Manager van Nestlé Professional Beverages.

NESCAFÉ Alegria is een gebruiksvriendelijk en kostenefficiënt koffieconcept beschikbaar voor het bedrijfsleven (kantoor), industrie, gezondheidszorg en onderwijs. NESCAFÉ Alegria bestaat uit een brede range flexibele en betrouwbare koffiemachines en een ruim assortiment koffie, melk en cacao met handige schenkverpakking. Het koffieconcept is sinds juli 2013 in Nederland verkrijgbaar. Onder de vlag van NESCAFÉ Alegria introduceert Nestlé Professional vandaag ook op de Zorgtotaal beurs de NESCAFÉ Alegria Conforto, een nieuw koffieconcept speciaal voor kleinschalige woonvormen in de zorg.

De koffie van NESCAFÉ Alegria wordt gekocht en ontwikkeld volgens Het NESCAFÉ Plan. NESCAFÉ bestaat al meer dan 75 jaar en wordt gedronken in 180 landen wereldwijd.

Over Nestlé Professional
Nestlé Professional voorziet in warme dranken voor de professionele markt en is onder meer actief in de horeca, kantoren en instellingenmarkt. Nestlé Professional biedt een totaalconcept van ingrediënten, koffiemachines, optimale service en een wereldwijd vertrouwd merk. Eerder introduceerde zij innovaties zoals de NESCAFÉ Milano Lounge.

Bron: www.coffee3.nl




maandag, maart 23, 2015

Na 230 klantenbeoordelingen nog steeds een 8,2 voor Coffee3

Coffee3 heeft middels klanten vertellen haar 230e beoordeling binnen van haar klanten .....

Hoewel overwegend positief en een totaal score van 8,2 waarbij 97% van de respondenten aangeven Coffee3 aan te bevelen, blijft men kritisch en benieuwd naar de mening van de klant over haar diensten. Zowel positieve als ook minder positieve kritiek hoort men graag. Zo blijven ze scherp. Zie hier de beoordelingen.

Coffee3, het bedrijf uit Udenhout (Noord-Brabant), zorgt al meer dan 35 jaar voor een warm welkom voor personeel en klanten in het midden- en klein bedrijf door middel van een totaal concept voor de warme dranken voorziening. Dit bestaat uit snelle en betrouwbare apparatuur, heerlijke ingredienten en een persoonlijke en concrete service. Ze werken onder meer met de volgende merken; Fountain, illy, Nescafe, Redbeans en Cup a Soup. Zie ook www.coffee3.nl