donderdag, april 18, 2013

Netwerk Midden Brabant organiseerde unieke lunch (met Coffee3 koffie) in Gate2

Op woensdag 10 april heeft er een netwerklunch plaatsgevonden bij Gate2 (Aerospace & Maintenance) op initiatief van de gemeente Gilze en Rijen en gemeente Tilburg. De bijeenkomst is bedoeld om de leden van Netwerk Midden-Brabant kennis te laten maken met deze unieke locatie;

Gate2 complex Aerospace & Maintenance
Ericssonstraat 2
5121 ML Rijen

Het was een voortreffelijke lunch, met inderdaad een zeer interessante locatie en gelijktijdig interessante, zakelijke contacten.




woensdag, april 17, 2013

Coffee3 verzorgt de koffie bij sponsorreceptie Mooi zo Goed Zo


Al sinds 1995 zet ‘Mooi Zo Goed Zo’ zich in voor kleinschalige projecten die de Tilburgse leefbaarheid verbeteren. De organisatie, onderdeel van Contour, was betrokken bij talloze maatschappelijke projecten, waarvoor werd gezocht naar sponsoren, vrijwilligers, materialen en andere ondersteuning.

Het doel van Mooi zo Goed zo is Tilburg leefbaarder maken door wensen te realiseren die goed zijn voor de stad. Vrijwilligers zetten zich in om de handen uit de mouwen te steken en bedrijven, fondsen en organisaties helpen mee met materialen, deskundigheid en geld om die wens daadwerkelijk mogelijk te maken. Sinds de start zijn meer dan 380 kleine en grote projecten gerealiseerd en is meer dan 2500 keer bemiddeld in tweedehands goederen.

Woensdag 17 April vindt de jaarlijkse sponsorreceptie plaats waarbij Coffee3 de koffie zal verzorgen ..

Zie ook www.mooizotilburg.nl




dinsdag, april 16, 2013

Celebrating 75 years of the Nestle brand that invented instant coffee

Nestle S.A. / Celebrating 75 years of the Nestle brand that invented instant coffee . Processed and transmitted by Thomson Reuters ONE.

A Nestle brand that started as an idea to solve the problem of what to do with unsold coffee is celebrating its 75th anniversary and its position as one of the world's favourite drinks.

Today more than 5,500 cups of Nescafe instant coffee are consumed every second with different varieties catering to different tastes and preferences around the globe.

"We are celebrating the rich history and heritage of Nescafe, the world's first instant coffee, which has kept the distinct coffee aroma. Over the past 75 years it has evolved from a tin of coffee to a full portfolio of products and systems," said Carsten Fredholm, Head of Nestle's Beverage Strategic Business Unit.

"Nescafe is present in over 180 countries and we are also highlighting its promise for future growth as it continues to lead the coffee beverage category," he added.

Innovation from the start

Lees hier het gehele artikel

Bron; www.marketwatch.com