donderdag, oktober 20, 2011

Win duizenden schandalige bonussen met Cup a Soup


Cup a Soup, een van de merken van Unilever, heeft een campagne opgestart met de naam 'Win Duizenden Schandalige Bonussen!' Het speelt in op de 'graaicultuur' waarvan volgens de media sprake is in sommige specifieke branches.

Op cupasoup.nl leest u;

"Bij Cup-a-Soup zeggen we: IEDEREEN IS MANAGER en dus verdient iedereen een dikke bonus. Ook jij! Je werkt er hard genoeg voor. Daarom maak je nu met Cup-a-Soup kans op één van de duizenden schandalige bonussen tot dik €25.000!
Aan de binnenkant van elk zakje* van Cup-a-Soup vind je een unieke code. Check hier je code en pak wat je pakken kan!"

Zie ook www.cupasoup.nl




woensdag, oktober 19, 2011

Medewerkers Coffee3 verrassen directie ....


De medewerkers van Coffee3, het bedrijf uit Udenhout (gemeente Tilburg) dat al 35 jaar lang bedrijven voorziet van een warme dranken concept, hebben in het kader van de 35-jarige jubileum campagne, het terras bij het pand voorzien van een wel heel uniek naambordje; Place du Bozon.

Tijdens de jubileum campagne heeeft Coffee3 gedurende een aantal maanden voor haar bestaande en potentiele nieuwe klanten een groot aantal ludieke en mooie acties in petto.

De eerste actie is te zien via www.coffee3.nl\35jaar. Ook zal de jubileum campagne voor een deel gekoppeld worden aan Alpe d'HuZes, waar de eigenaar Marc Bozon aan zal gaan deelnemen in 2012

Zie ook www.coffee3.nl